måndag 2 december 2013

Julkalender 2013 - Lucka 2



Det är redan den andra december idag och nu ska det dras igång en tävling! Vinsten är ett presentkort på hela 300 kr till Klaraform, en underbar webshop med massvis av fina saker. In och titta där!







































TÄVLINGEN AVSLUTAD

För att delta i tävlingen ska du;
- Gå in och kolla på Klaraforms webshop vad du skulle välja att köpa för presentkortet om du vann och sedan skriva det i en kommentar i kommentarsfältet
- Kom även ihåg att skriva din mejladress och namn så vi kan komma i kontakt med dig om du vinner!

Du får väldigt gärna även följa @klaraform och mig, @matildaskafferep på Instagram och KlaraForm på Facebook.


En jury som består av mig kommer utse en vinnare när tävlingen slutat.


Tävlingen pågår till den 10 december, kl 23.59


//Matilda

26 kommentarer:

  1. En massa strössel skulle jag köpa.
    /tova
    tovling@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Hade jag vunnit denna roliga tävling så hade jag köpt mig lite Mason Jar burkar till att ha i mitt skafferi. Jag hade även passat på att köpt lite fina snören som jag kan linda runt mina bakverk.

    Jag följer både dig och klaraform på instagram, bengtssonskan83 :-)
    Mail: rebecca.m.bengtsson@gmail.com

    Nu håller jag alla tummar och tår att jag vinner :-)

    SvaraRadera
  3. Vilken fin webshop! Vann jag så skulle jag välja tillbehör till sonens kommande dop, tex deras fina girlanger! http://klaraform.se/kalastillbehor/pappersdekoration-paisley-park-girlang/

    SvaraRadera
  4. Jag skulle köpa två stora tyllar å en stor koppling. Chokladform hjärtan, cakepopspinnar och strössel. Min mailadress är solvickie@msn.com

    SvaraRadera
  5. Hej, jag blev jätteglad när jag såg den här tävlingen för jag älskar klaraform! De har så himla fina prylar,men har aldrig riktigt hunnit beställa eftersom jag inte haft pengarna.

    Om jag hade vunnit presentkortet hade jag velat köpa en mason jar, sugrör, presentpåsar , muffinsformar och tyllar. Jag håller på med en bakbok i skolan så det hade passat perfekt med ett presenkort! Hoppas på tur!!

    Jag gillar klaraform på instagram och facebook. Min mail är Oliviiaa@live.com

    SvaraRadera
  6. Jag är med!
    Om jag vinner så skulle dessa kakformer vara det första jag skulle köpa: http://klaraform.se/jul-favoriter/kakmatt-set-med-6-st-julmotiv/ och det på grund av att jag ännu inte har några kakformer hemma ;)
    Blir många pepparkaksbak och då behövs ju former :D

    Jag gillar dig på facebook (Nadja Brodin heter jag där) och följer både klaraform och matildaskafferep på Instagram (Nnad89 heter jag där)

    Min mail är nadjabrodin@live.se

    SvaraRadera
  7. Helena i Uppsala
    många påsar Ekorrens ekologiska godis!

    SvaraRadera
  8. me_anna@spray.se

    jag skulle köpa http://klaraform.se/silikonformar-chokladformar/chokladform-brun-hjarta/ och flera liknande.

    följer dem på fb.

    om jag detta skulle vinna
    vore jag en lycklig kvinna
    att choklad egen få göra
    till mina favoritsysselsättningar höra.
    men till sådan lyx har vi inte råd nu
    vi lever alla tre på allt jag tjänar som "hemmafru".

    SvaraRadera
  9. Jag skulle köpa flera olika saker, bland annat nya spritsar, caketoppers och byta ut några av de gamla silikonformarna.

    terese@uddh.se

    SvaraRadera
  10. Åh jag är medd!
    Jag skulle vilja köpa deta:
    http://klaraform.se/textilier/grillvante/
    http://klaraform.se/textilier/forklade-vintage-apron/

    Hoppas verkligen på vinst! Skulle vara perfekta presenter till mamma i julklapp och jag skulle bli väldigt glad om jag vann det! Följer på Fb: stina liffner

    Stinaliffner@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag gjorde cakepops för första gången till sonens sexårskalas och sedan dess tjatas det om att jag ska göra fler. Så om jag vinner, skulle jag köpa en massa cakepopstillbehör och strössel. Man kan aldrig ha för mycket strössel.

    SvaraRadera
  12. Jamen herregud! Vad ska man välja av allt som finns? Älskar denna butik! Jag skulle nog passa på att få ihop ett matchande set till nästa kalas. Presentpåsar, sugrör, ballonger, servetter, lite tejp. Älskar när allt matchar och när det finns en tanke bakom!
    mdummatzen@me.com

    SvaraRadera
  13. Jag hade köpt upp hela presentkortet plus lite till! :) en sak jag vet jag hade köpt är nya verktyg. Izabellawulff@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag hade köpt några av de fina retromjölkflaskorna + en massa muffinsformar :D

    thechocolatebox@email.com

    SvaraRadera
  15. En sådan trevlig tävling och en ny jättehärlig blogg som jag hittade via Klara Forms Instagram. :) Jag bokmärker dig bums.

    Till tävlingen då… Om jag vann så skulle jag köpa flera rullar Bakers Twine. Jag älskar dem och de är så användbara! Men…jag skulle även köpa snöflingan (5+3), pepparkaksformen, som jag tycker är urläcker.

    Fingers crossed!
    //Ulle

    SvaraRadera
  16. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  17. Jag skulle köpt saker att baka med barnen;

    Muffinsform, mini rosa med vita prickar
    Muffinsform, mini blå med vita prickar
    Chokladform brun - hjärta
    Storpack muffinsformar
    Chokladform brun - tofée cup

    yiskah@hotmail.com

    //Jessica Yaman

    SvaraRadera
  18. Jag skulle köpt den här tyllen bland annat: http://klaraform.se/tyllar-och-spritstillbehor/tyll-wilton-233-gras-hartyll/
    sen hade jag nog blandar in några sånahär: http://klaraform.se/silikonformar-chokladformar/ Och det mesta hade jag nog valt bland dessa: http://klaraform.se/muffinsformar/

    johannalemland87@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Å vilken underbar tävling. Min sambo tycker det är onödiga köp med bakgrejer så det blir tyvärr inte ofta jag köper. Men o vinna är ju en annan grej.
    Skulle vilja ha lite mer kakutstickare (perfekt när sonen kan börja vara med att baka till nästa jul) och kanske nån chokladform. Det finns mycket man vill ha där.
    Trevlig blogg du har.

    /Tina
    tinatheander@gmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag har 4 mason jar burkar men vill ha fler så det skulle jag köpa + strössel å formae. Gillar redan på facebook å instagram. netti-z@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Hejsan!
    Om jag vinner nu så skulle jag välja sockerströare som då min älskade dotter skulle få som julklapp. Hon har nyligen övervunnit svår cancer med tuffa cellgiftsbehandlingar. Så jag tycker hon behöver lite ljus i tillvaron. Håller tummarna hårt!

    Kram Birgitta
    abrahamsson.b@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Tjena!

    Har jag tur nu så väljer jag Rund kakburk - vintage grön till min helt underbara flickvän. Hon har haft ett tufft år med elakartad cancer och mycket tuffa cellgiftsbehandlingar. Jag vill verkligen överraska henne med den fina burken. Hon betyder allt för mig. Hon är en kämpe!
    Håller tummar och tår!
    Mvh Robert
    gumsan@speedmail.se

    SvaraRadera
  23. Hej!

    Skulle vara så roligt om jag fick vinna nu. Då väljer jag Kakburkar Rambling Rose - set 3 st som då min kära fru skulle få av mig i julklapp. Hon ställer upp på andra till 100% och tänker minst på sig själv. Hon är guld värd och jag älskar henne så. Hoppas på min tur nu!
    Mvh Rolf
    rolfy49@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Hej!

    Vill så gärna vinna och väljer då Pepparkaksformar julmotiv till mig själv i julklapp. Jag har haft det väldigt tufft det senaste året med svår elakartad cancer och 8 tuffa cellgiftsbehandlingar. Men har nu övervunnit den hemska sjukdomen. Så jag tycker jag verkligen är värd att få vinna. Håller tummarna hårt!
    Kram Madelene
    MaddeVla@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Jag köpa massa ekologiska godis till mannen min;
    För han är den snällaste någonsin.
    Jobbar och sliter gör han varje dag;
    Att visa honom hur mycket han uppskattas vill jag;
    Om mitt hjärtas dröm att vinna denna kunde uppfyllas;
    Skulle säkert vår vardag förgyllas.

    Följer på Instagram med!! :)

    kylielarsson@gmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag skulle utan tvekan slå till på en Mason Jar som jag har velat ha så himla längre. Avundsjuk har jag varit på alla i USA som får tag i dem lätt som en plätt till ett billigt pris! Nu när jag ser klaraform.se's utbud av Mason Jars vill jag ha alla! Väldigt fina! Håller både tummar och tår att turen blir min!

    malinhansson@live.com

    SvaraRadera