torsdag 26 december 2013

Bakningsrelaterade julklappar

Till julklapp fick jag flera saker som var bakningsrelaterade och jag önskar mig förstås alltid sådant i massor! Man kan aldrig få för mycket kokböcker eller bakningssaker, inte sant? :)

Det första jag fick var ett handbroderat förkläde med egenbeställd text (namn) på, jättefint;






























Sedan fick jag två påsar polkagrisar, en måttsats, liten stekpanna, metallring och lilleman (av Mette Blomsterbergs produkter), slickepott, modelleringsverktyg och ätbar färg (tuscher);






























Och sist men inte minst, tre böcker, varav två bakningsböcker och en "tipsbok";

Sött från förr av Theresia Erneborg - Kloka råd, huskurer & mormorsknep - Alla sorters kakor av Kristina Eriksson
















Riktig nöjd med alla fina bakningssaker - nu ska det bakas!

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar