lördag 19 oktober 2013

Ny vinnare

Nu blev det så att vinnaren jag valde till min tävling inte kontaktade mig så då får jag välja en ny vinnare! Och den här gången är vinnaren..

.. Therese!
med kommentaren;

Åh, gud vad kul! Jag har sett så många recept med just dulce de leche, men det har aldrig blivit av just för att det låter så omständligt att göra egen. Hade faktiskt ingen aning om att det fanns färdig:)

Jag skulle baka dulce de leche-brownies och twix eller snickers. Min man älskar kola och jag är riktigt svag för choklad så det skulle bli en härlig kombination av dessa två i alla fall :)

Det kommer från Latinamerika.
SvaraRadera

Grattis Therese! Skicka din adress till mig, på matildas.kafferep@gmail.com, så får du hem vinsten :)

//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar