onsdag 12 december 2012

VINNAREN ÄR...

Nu är tävlingen avslutad där man hade chansen att vinna en fin teflonbakform till julbaket sponsrad av Tårtdecor. Det var svårt att välja en vinnare eftersom alla hade så bra motiveringar, men jag beslöt mig ändå för att välja...
AMANDA!
Hennes motivering löd:

  1. Okej, butiken ligger som sagt i kungälv och jag tycker att jag borde vinna för att jag är helt kär i julen och i bakning. Jag har däremot insett att jag inte har några julinspirerande bakverktyg. Därför skulle det vara jättekul att få vinna detta och kunna ta en paus från allt skolarbete och baka ända fram till jul. :)
    SvaraRadera
Stort grattis till dig, Amanda! 
Det är ju klart att man måste få ha en paus från skolan, speciellt nu när man går i nian :) Och vad passar inte bättre än bakning! 
Skicka din adress till mig (matildas.kafferep@gmail.com) så fort som möjligt så att du får din bakform hemskickad.




















Och ni andra, tack för att ni var med och var gärna med i nästa tävling som kommer upp snart med lika fin vinst.

//Matilda

2 kommentarer: